21 martie 2011

Preferatele lunii februarie









Long time no see...


Dar, dragele mele, am rupt azi jumatate de ora ca sa recuperez restanta cu care ramasesem la categoria "Preferatelor".


In luna februarie, am folosit cel mai des:


Pentru ten:


Paleta Corectoare Sephora - o gasiti si aici ;


Baza de machiaj Radiant contra rosetii - nu am observat diferente semnificative in durata machiajului sau rezistenta fondului de ten, in schimb uniformizeaza bine nuanta tenului si ascunde destul de bine zonele rosii. Are o consistenta de crema, mai lichida, este de culoare verzuie... daca va intereseaza mai multe detalii, voi face o postare separata.


Iluminatorul High Beam din trusa Celebutante - sunt multe reviews in blogosfera despre iluminatorul de la Benefit, mai adaug doar ca m-a cucerit si visez ca intr-o zi sa reusesc sa-l iau in varianta full size;


Pentru ochi:


Mascara Max Factor Lash Effect Black


ELF Eyebrow Kit nuanta Light


ELF Cream Eyeliner nuanta Black - de prin ianuarie, de cand am citit pe mai multe bloguri ca fetele se plangeau de eyelinerul crema de la ELF ca s-a uscat repede si nu-l mai pot folosi, tot astept sa se usuce si al meu :) Si cum il tot deschid eu si il privesc anticipand ca gata, s-a dus, s-a terminat, pana acum m-a pacalit si inca e in stare normala, cremos, ca la inceput. Il am de patru luni, asa ca nu ma astept sa mai aiba viata lunga, dar micutul inca ma surprinde placut. Sa vedem cat mai rezista...


Toate aceste produse le gasiti si aici. In plus fata de luna ianuarie, in februarie am folosit des si:


Creionul de ochi de la Miss Sporty in nuanta 001 Black - preferatul meu de cativa ani, de altfel. Il folosesc mai ales pe waterline;


Creionul-gel Avon Supershock, am citit despre el la Anda, daca tin minte bine, si intr-adevar mi-a placut. A fost enervanta rau cumpararea lui, de la un Avon shop, unde minute bune doamna care vindea mi-a spus de cel putin 4 ori ca Supershock este un rimel si nu exista asa ceva, creion-gel, subliind ca nu stiu eu despre ce e vorba, ca sigur am inteles prost, ca sigur nu am auzit bine, ca sigur la Oriflame au asa ceva, ca dansa stie mai bine produsele etc. Cand intr-un final l-am gasit - si intr-o cutiuta neagra pe care scria maaare Avon Supershock, Eyeliner gel, eram asa exasperata ca nici nu m-am mai bucurat. Am avut insa timp sa-l folosesc cu spor toata luna.


Tusul de ochi Glam Eyes de la Rimmel , Black - am apelat la el de cand mi-am pierdut tusul de ochi de la ELF. Care, sincer, imi placea mult mai tare . Acesta are pensula foarte subtire si foarte mobila, e potrivita pt. linii foarte subtiri, dar simt ca n-am stabilitate si risc sa dau "pe langa". Nu sunt maestra in aplicarea tusului de ochi, dar nici incepatoare, sunt in etapa de lucrat mult la codite si tusul asta si pensula lui nu ma prea ajuta. Oricum, il alternez sau combin cu cel crema de la ELF si rezultatul este decent.


Pentru buze:


Himalaya Lip Balm - a fost produsul cel mai folosit in februarie. Am folosit rar spre deloc ruj de la o vreme. Nu ca as vrea, dar am des buzele uscate , si, desi nu sunt crapate, totusi cand am aplicat ruj acesta s-a strans si a capatat un aspect asa de respingator, incat am preferat sa iau o pauza.


Crema de Galbenele - alternata cu balsamul de buze Himalaya.


Pentru maini:


Crema de Galbenele si Unguent cu Aloe - luate de la Plafar, si de baza pentru mainile mele si mai ales degetele care nici acum nu s-au vindecat complet dupa iritatia aceea violenta din ianuarie.
Nu sunt singura care a avut aceste probleme de la lotiunea cu vitamina B5 de la Farmec, asa ca.. aveti grija de unghiutele voastre daca o folositi !


Va urez cat mai multa caldura si soare, am vazut ca v-ati saturat toate de iarna lunga. Si eu!







2 comentarii:

  1. high beam benefit il ador! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. 100% de acord cu tine, Andreea! Si eu! de-abia astept sa vina ziua mea cand cred ca mi-l voi face cadou cu tot dragul ;))

    RăspundețiȘtergere