23 ianuarie 2011

Oja Flormar True Color







M-a vrajit nuanta de portocaliu - coral sidefat cum am vazut-o. Si a mea a fost.
Concluzia?
Nu, nu, de trei ori nu! As spune de patru ori, dar nu vreau sa exagerez.

Imi place:
- culoarea;
- pretul (parca 3 lei ?!)

NU imi place:
- subliinind primul NU pentru transparenta.
Ce vedeti in foto sunt cele 3 straturi de oja aplicare, si semi-transparenta rezultata.
Probabil e doar o chestie subiectiva, care nu ar deranja multa lume, dar eu nu suport (vedeti ce termeni tari folosesc, de data asta renunt sa mai fiu rezervata) ca dupa aplicarea lacului de unghii sa ramana vizibila partea alba, crescuta, a unghiei, decat atunci cand acesta este un scop propus sau tangent (manechiura french sau aplicarea unui lac transparent).
Si in nici un caz dupa ce am dat trei straturi si nici asa n-am obtinut decat pe departe nuanta promisa si, evident, dorita, din sticluta.
- faptul ca nu este deloc rezistenta. Ma asteptam din experienta ca avand in compozitie sclicipiul acela , sideful, sa reziste un picut mai bine decat ojele mate, care mi se pareau a sari mai repede. Nici vorba. Parca se "dizolva" pe varfurile unghiilor.
- se consuma extrem de repede. Sigur ca dand cu 3 straturi odata , pare explicabil, dar parca se consuma mult mai repede decat alte lacuri de unghii pe care le am. In foto 2 se vede ce a ramas dupa numai doua folosiri, o data cu doua straturi - prima data cand am folosit-o dupa achizionare, si a dpua oara 3 straturi - sperand ca un strat suplimentar o va face opaca.

Partea rea a lucrurilor?
Un picu' de frustrare, acolo, ca imi place inca nuanta din sticluta.
Partea buna a lucrurilor? Nu a costat de 5, 6, 7, 10 ori mai mult, sa regret ca am cumparat-o.
Asa, va astepta sa o folosesc atunci cand imi tai unghiile scurte-scurte si le poate acoperi uniform, nemaiexistand diferente de culoare.

Pe de alta parte, o prietena a folosit o oja din alta gama (Quartz, cred) si mi-a zis ca e multumita ( pe cand un review, hun?), si weekendul mi-a facut si mie cu ochiul una din gama Supershine, e urmatoarea pe lista , asa ca voi reveni cu pareri (mai bune, sper).

As mai cumpara-o? Ă-ă. Nu.

Enjoy!

P.S. : Mi-am amintit ca, dupa multa vreme de privit standurile Flormar cu suspiciune, am fost placut surprinsa de un gloss din gama True Color Holographic (http://www.flormar.com/eng/urungoster.asp?urunid=77&bolumid=3&markaid=10# ) care aplicat peste un ruj de nuanta apropiata arata decent dupa 4 ore (fara sa-l reaplic, evident), si un ruj din gama Long Wearing ( http://www.flormar.com/eng/urungoster.asp?urunid=153&bolumid=3&markaid=9 ) care a rezistat si el impresionant de bine pentru halul in care "mananc" orice ruj posibil ( mda, a rezistat mai bine decat Max Factor Lipfinity ,un ruj  Revlon Colorstay incercat o data la cineva si unul Astor Perfect Stay de la care ma asteptam la minuni vazandu-i forma de carioca si modul de aplicare.. altele mai bune n-am avut ocazia sau finantele sa-mi iau , asa ca dintre acestea, cel de la Flormar a fost the best).
O sa le am si pe acestea in vedere pentru un review la un moment dat.


Un comentariu:

  1. hello there and thank you for your info – I've definitely picked up something new from right here. I did however expertise several technical issues using this web site, as I experienced to reload the web site many times previous to I could get it to load properly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I am complaining, but sluggish loading instances times will very frequently affect your placement in google and could damage your high-quality score if ads and marketing with Adwords. Anyway I am adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of your respective exciting content. Ensure that you update this again soon.

    Visit my homepage: waist to height calculator

    RăspundețiȘtergere