17 noiembrie 2010

Miss Sporty XX Volume Lipgloss









Miss Sporty XX Volume Lipgloss NO 204 Whisper
Descriere: Plump up your lips with a 3D effect. Contains menthol. Nonsticky formula
Cantitate: 7 ml.
Termen de valabilitate: 24 de luni de la deschidere.


Cumparat de la Ilan Cosmetics, pasajul Lipscani. Pret: 11 lei.


Imi place! Culoarea este superba, un roz sidefat, vioi (ceva mai inchis pe buze decat in foto,care a fost facuta cu blitz). Particulele stralucitoare sunt fine, discrete, un plus in favoarea lui.
Are un efect racoritor, mentolat, care insa nu pisca , cum se intampla la alte gloss-uri cu efect de marire a buzelor. Rezista cam o ora pe buzele mele (dar eu "mananc" destul de repede orice ruj sau gloss).
In ciuda descrierii sale, este lipicios, dar sincer, nu am testat pana acum vreun gloss cu consistenta cremoasa care nu fie :)
L-as mai cumpara? Da. Este lejer, raportul pret-calitate mi se pare decent, si culoarea, mai e nevoie s-o spun? e mi-nu-na-ta.
Enjoy!

5 comentarii:

  1. ma intereseaza daca da volum buzelor.nu ai spus nimic despre asta. caut un gloss care sa mareasca cat de cat buzele. stii unul? culoarea e super intradevar.

    RăspundețiȘtergere
  2. Anonim, se simte un efect de racorire dupa aplicare, insa eu nu il consider asa intens incat sa fie piscacios,dar..despre efectul de marire, nu mi s-a parut a fi mai eficient decat oricare alt gloss, din pacate.

    Iti pot recomanda - daca ai sanse sa gasesti pe undeva - Maybelline Volume XL, aici gasesti un review http://girlgloss.com/2008/04/02/maybelline-volume-xl-seduction-plumping-gloss/ cu foto. Eu l-am avut intr-o nuanta roz-nude , avea o consistenta mai vascoasa, insa efectul de marire era superior celui de la Miss Sporty. Din pacate, nu-l mai gasesc la niciun stand Maybelline de cand l-am terminat pe cel vechi.
    Stiu ca mai exista de la Too Faced un gloss si, respectiv, un ser cu efect de marire,sunt mai piperate la pret, eu nu am incercat nici unul asa ca nu-ti oferi amanunte, dar gasesti de exemplu pe blogul Siginei : http://www.sigina.ro/2010/09/am-incercat-lip-injection-de-la-too-faced-sephora/ , aici http://www.sigina.ro/2010/09/episod-2-am-incercat-lip-injection-de-la-too-faced-sephora/ si aici http://www.sigina.ro/2010/11/episodul-3-lip-injection-simplu-de-la-too-faced/ . Sper sa gasesti ceva pe placul tau!

    RăspundețiȘtergere