15 noiembrie 2010

Baza de machiaj Manhattan pentru fata











Cumparata din DM, pret - redus 50% - 16 lei.
Este o baza de machiaj cremoasa, cu efect de matifiere.
Ce am observat la prima aplicare este efectul iluminator, are un luciu rozaliu discret care se estompeaza destul de mult dupa aplicare, fiind vizibil mai mult in lumina naturala. Dupa acoperirea cu fond de ten, devine greu sau deloc sesizabil.
Pentru tenul meu mixt, efectul de matifiere este unul mediu (2-3 ore).
Nu incarca tenul, fondul de ten se aplica cu usurinta.
Nu imi place deloc mirosul, mi se pare ca miroase a lumanari :). Partea buna este ca dupa cateva minute se estompeaza, nu am fost deranjata de miros decat in momentul aplicarii.
L-as mai cumpara? La reducere, poate ca da. La pret intreg, insa, nu, as prefera sa mai adaug niste bani si sa aleg / sa testez o alta baza de machiaj.
Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu